Selasa, 7 April 2009

BUNGA DULANG DIP ~ ROS PUTIH

Seperti dijanjikan.... aku akan upload beberapa sample bunga dulang n bunga pahar... Sori la lambat... semua bunga aku ni baru diterima ari Sabtu malam... Ahad petang baru aku sempat p amik kat opis aku.... Sabtu n Ahad aku bz dgn sukan petanque... muka aku dah jd belang... sekerat putih sekerat itam... gara-gara panas...ya la... berjemur tengah padang dari 8pg smp 5 ptg... bayangkan... dahi smp mata putih... idung smp dagu itam... hahaha... ala2 zoro... sbb siap ikut bentuk spek...bangun pagi mulut aku bengkak jd mcm mulut nigeria... ahaksssss. Kira berbaloi la... dapat naib johan... majoriti pasukan kami baru first time main... hehehe pas ni aku bz balik dengan bunga-bungaan aku....
Ari ni aku upload satu je... mana leh upload bebanyak... nanti korang tak terjah blog aku banyak kali... hehehe.... esok ada lagi.... dan lagi... dan lagi..... muehehehe...


2 comments:

TiNiE berkata...

wuuhuu..besbes...kira sambutan menggalakkan gakla kan..

Amirza berkata...

hehehe... ala tinie... selangkah demi selangkah.... baru nak tatih...