Khamis, 9 April 2009

GUBAHAN BUNGA DIP ~ ROSE

Ari Jumaat lepas Amilia (Sis In Law) balik dari KL... dia sudah tunjuk blog aku pada kawan sekerja dia... dia tunjuk gambar bunga dulang yg aku wat utk dia tu.. kawan dia nak bunga kaler mcm tu tapi nak letak dalam pasu... memandangkan aku pun tak tau rupabentuk pasu tu.. so, aku buat agak2 je la... pasu baru aku jadi mangsa nak snap pict ni... pasu tu aku beli khas utk umah baru aku nanti...

Sebut pasai umah baru... huhuhu... pg td aku sudah terima surat arahan potongan gaji lor untuk itu rumah.. ayooooo... hope dapat la pindah masuk sebelum potongan gaji jalan... fenin la.. nak bayar sewa lagi... n aku pun dah gedik2 nak pindah umah sendiri biarpun umah aku kecil...

Penat gak la aku.. sabtu ahad siang p lawan petanque... malam kelebek bunga... tp dah orang nak... kena la kan... buat bunga ni kira tahap sampai tersengguk2 la... ada sekali tu.. aku dok balut bunga... sedar2 bunga dah jatuh.. wakakaka... time tu l/k pkl 3 pg.... padan muka aku... apakan daya.. sil (sis in law) aku nak balik KL ari senin... kena zasss gak la w/pun tahap kritikal...


2 comments:

naja berkata...

Seperti selalu miza... hasil kerjatangan hang tidak pernah mengecewakan. Phewwwwits!

Amirza berkata...

TQ... akan cuba dibaiki lagi...