Selasa, 21 April 2009

BUNGA PAHAR / TELUR DIP ~ ROS PINK

Akhirnyaaaa.... Alhamdulillah... bunga pahar / telur Zana dah siap... n aku dah selamat bg kat tangan dia... siap aku antar dgn paharnya sekali... hehehe FOC pahar... Aku harap Zana puas hati la dengan hasil kerja aku... dia tempah 50 pcs.. dapat 2 pahar... 1 pahar tu aku sengaja buat ada IBU nya... hehehe... satu pahar lg biasa nyer...
TAG tu aku design sendiri... design bodo2 jer... pakai ppt.. tak dak software yg canggih manggih... also aku watkan FOC.... bukan utk Zana je.. tp utk setiap tempahan yg aku buat...
Ada satu stori masa dok susun2 bunga ni kat pahar dia... Anak aku la.... dia cakap... cantiknya buuu... syapa nak kawen buu... aku kata... orang la... dia tanya lagi... Ibu dah kawen ka ?... dahhhh Ibu kawen Abah... pastu dia tanya lagi... Danial ??? Aku kata... Danial tak kawen lg... kecik lg... tetiba dia melalak... Danial nak kawen gak... Aku tanya dia.. Danial nak kawen sapa ?... (Benti melalak)... Danial nak kawen Ibu ngan Abah... hehehehe... ya la nakkk.. apa pandangan n pahaman dia pasal kawen aku pun tak tau... Aku wat kesimpulan... mebi kasih sayang la kot yg dia faham... tiap kali sebut kawen sure dia nak kawen dgn aku...




Bunga biasa-biasa...
'IBU' nya...


TAGnya...

4 comments:

naja berkata...

santekkkkkkkkkk miza teramat la santekkkkkkkkkkkkk!!

Amirza berkata...

tq... tq... tq...

Laxmi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Amirza berkata...

erkkkk.... soghiiii lax... huhuhu... cemana terpadam lak komen ko... esok komen lain ya lax.. ampunnnn lax... tak buat dah...