Rabu, 7 September 2011

GADJET...

Sekarang ni mcm2 jenis gadjet yg keluaq.. hp canggih2.. tab la.. ipad la.. mcm2 jenis dok ada.. tunggu ada RM ja... memandangkan aku ni agak la minat dgn benda alah ni semua agak mencabar keimanan la... kalu letak depan aku gelang emas sebesaq ibu jari dgn letak gadjet2 yg best soh aku pilih.. aku akan pilih gadjet2 tu lg... sbb tu la kot aku tak pernah beli barang kemas (emas) yg ada pun beli dgn duit mas kahwin... sbb nak bg nampak benda dgn duit tu... tu la kali pertama aku beli emas... 7 tahun yg lepas.. kali kedua tak tau la tahun bila...



Ari tu masa dok survey2 lappy utk sepupu aku tengok benda alah ni kat website ASUS. Terus tangkap cintan... Namanya "PADPHONE". Sempoi jeee rasanya benda alah ni bila aku tgk iklan dia kat youtube... 2 in 1. Boleh dijadikan hp (android) dan boleh dijadikan tab. Khabarnya akan dilancarkan bulan 12 2011... dan aku pasti harganya boleh tahan la kot...










Sementelah aku adalah pengguna ipad... bila rumours mengatakan bln 12 2011 atau 2012 akan keluar ipad3 dengan penambahbaikan yg lebih sempoi spt "retina display" dll... hati meronta2 la jugak... tp ada juga dengar2 "delay" sbb masalah "retina display"...

Aku hanya mampu berharap benda alah ni akan dilancarkan pada waktu yang sama agar dapat buat pilihan... hehehe... (angan2 mcm la ko tu duit banyak beno) Kena la start menabung nampak gayanya ya... Ari tu laki aku dok ushar2 Samsung Galaxy Tab.. tp aku mcm tak minat je.. so, aku buat dekk je la... Tak la aku memberi semangat utk dia utk beli mcm aku racun dia beli Ipad... Ipad yang ada skrang ni letih berebut dgn anak aku yg asyik hadap game je... salah aku gak la.. sapa soh jailbreak n install mcm2 game utk dia...

2 comments:

TiNiE berkata...

apple jugak terbaeekkk!
saya mesti pilih

AMIRZA berkata...

yaaaaa terbaekkk!!! saya juga pilih.. hehehe.. ipad dihatiku.. psssttt iphone5 mcm best jerrrkk... RM RM RM RM