Rabu, 11 Mac 2009

BUNGA PAHAR/TELUR DIP PINK

Ni bunga telur dip yang aku buat untuk kawan sepejabat aku.
Dia nak bertunang bulan 4 ni.
Ini pompuan 'pink lady'... so, dia nyer permintaan nak kaler pink gak.
Baru aku tau, orang Johor ni nak tunang pun kena ada bunga telur bagai...
Apapun semoga korang bahagia...
TQ buat Zana n Ujang... Semoga bahagia hingga ke akhir hayat...



4 comments:

naja berkata...

memang kelasssss lah miza hasil tangan hang nih. esok2 anak aku nak bertunang carik hang jugak la buat hantaran dari a-z ;)

Laxmi berkata...

wahhhhhh mieeeeeee lawanyeeeee.. serious hang ni kreatip sungguh aih... kaler dia pun menarikkkksss.

norsafinazdaud berkata...

yg pulak brp harga ye?

AMIRZA-KRAF berkata...

dah email ya Ina.. tqvm