Jumaat, 21 Ogos 2009

?@#$*&%

.... kesimpulannya ????... tolong habaq sat...


5 comments:

naja berkata...

salam. 'puteri gunung ledang' hang ke tu miza? sapa pi tonyoh smp jd centu.. isk isk isk!

TiNiE berkata...

mie!!!!
huhuhu baru senasib dgn keta aku mie...pasrah..pasrah..

yongshaniza berkata...

ponggong kete saper p tonyoh sampai jadi camtu...sabar arr miee...

Dj Epoi berkata...

Kesimpulannya......

Sabaq banyak banyak woh!!!!!!!
Bos!!!

Selamat Berpuasa dari kami sekeluarga Bossssss!!!

Dj Epoi Family

Amirza Kraf berkata...

Naja - ha la PGL aku la tu... belemoih tak dicuci kerana ujan :) tak tau la angkara sapa huhuhu

Tinie - ye ke tinie... PASRAH... REDHA... ada hikmah.. InsyaAllah...

Yong Shaniza - aku tak pasti ponggong ke apa ke... yg pasti sian PGL aku dinodai...

Dj Epoi - SABAQ!!!! SABAQ!!!... Hampesss dah jd BOS la plak... leh klem duit raya kot kat Bro Djutk repair keta... muehehehe...


yang nyata... perasaan aku mcm tepu tgk dia mcm tu.. mebi sbb dah selalu sgt kot kena cium... InsyaAllah... disebalik semua ni ada hikmahnya...

Salam Ramadhan buat semua... :)