Rabu, 1 Julai 2009

CORSAGE DIP ~ MERAH / PUTIH

Ni la Corsage pertama aku... aku cuba sebaik mungkin untuk penuhi permintaan Akak Faridah. Corsage ni untuk majlis kenduri kahwin anak dia pada 13.6.2009. Temanya adalah merah / putih. So, aku pun ikut tema la... Terima kasih sekali lagi pada Akak Faridah atas kepercayaannya.
Aku nak minta maaf kepada kekawanku yang aku lambat siapkan tempahan yang tak diberi tarikh seperti bunga orkid dan gubahan bunga rose dan lain-lain. InsyaAllah aku akan cuba siapkan secepat mungkin. Harap bersabar ya.



5 comments:

naja berkata...

hai miza seperti biasa.... hasilnyer sungguh marvellous! eeheheh

Amirza Kraf berkata...

tq...

Laxmi berkata...

wah lawa... i laikkk!

yongshaniza berkata...

mie..corsage ni apa?lawo arrrrrrrrr..

Amirza Kraf berkata...

bunga pakai kat dada... mcm bunga mentara dok pakai tu... VIP dok pakai ka time majlis2...