Ahad, 8 Januari 2012

NERF or nothing!

NERF or nothing!.. tu la selalu anak aku sebut.. dok minta NERF ni dari tahun lepas lagi.. tetambah pula ari tu dua orang sepupu dia (anak kak ipar aku) beli NERF ni.. lagi la dia dok sebut2... ari tu ikut perjanjian utk periksa akhir tahun kalu dpt no. 1 aku adiahkan benda ni.. tapi rezeki tak menyebelahi dia bila x dapat apa2 nombor utk periksa ari tu... just dapat adiah matapelajaran terbaik jer iaitu AGAMA ISLAM.. tapi sbg semangat utk dia.. dan juga convo dia.. aku adiahkan dia objek itam besar itu... (^_^)






Untuk NERF aku suruh dia kumpul duit sendiri.. aku cakap ibu dan abah tak akan belikan utk dia.. so, bermula la semangat dia nak kumpul duit.. aku bagi RM1 dan abah dia bagi RM1.. kekonon elaun harian.. kalu nak lebih hari cuti kena vacum rumah aku bagi la RM2 upah... dengan gigihnya dia kumpul duit.. yg jadi mangsa aku laaa... hari2 kena kira duit tabung dia.. nak pitam muntah semua ada hari2 kira duit tabung...


akhirnya berjaya juga dia kumpul RM190... duit hasil elaun harian + upah buat kerja umah + duit tok wan bagi time balik kampung...

Nahhhhhh... inilah yang dipilih... yg paling besar...






Memula tengok dekat Parkson Grand Sunway Carnivall.. RM179.90... then try ushar di Toy's R Us (TRU)... tkejut badak bila harga dekat situ RM249.90... patah balik ke Parkson Grand.. sib baik Parkson n TRU bersebelahan jer... dah kelebek p kelebek mai.. promoter tu kata dorang x pandai test sbb yg jaga bahagian tu cuti.. just check kerosakan jer... time nak bayar... cashier tu kena panggil supervisor dia.. sbb price tag RM179.90.. tp keluar dkt mesin RM249.90... wahhhhh aku dok tunggu2 berapa nak kena bayar... sib bek kena bayar RM179.90 jer ikut price tag... save... gilos beza banyak tu... xtau la Parkson salah letak harga ke cemana.. sbb gilos beza price dgn TRU...





Semangat gilaaaa... tp semalam tak dapat main lagi sbb bateri tak ada... memula singgah Shell cari bateri 1.5V... aku blasah g beli bateri AA sbb tgk 1.5V juga... balik buka tgk salah.. abah dia bawa pula dia g kedai sbb nak juga main semalam ... sekali balik umah test.. salah lagi... abah g beli bateri 1.5V C... dia nak 1.5V D... tunggu hari ni la jawabnya nak...





semalam main eksyen2 jer.. tak dapat tembak... tersengih2 la budak ni dpt NERF...




beso dari tuan... blasah je laaaaaa... janji senang hati... n janji kumpul duit sendiri w/pun hari2 pau ibu n abah untuk elaun harian... ni la mainan pertama dia yg gunakan duit tabung... selalu duit tabung dia aku tak pernah bagi guna.. kena masuk bank...




Semalam seperti biasa tabiat bila dapat barang baru bawa tido sekali.. tp aku paksa dia simpan dalam bilik dia elok2 sbb karang patah riuk jenuh aku nak menggantinya pula..

5 comments:

Naja berkata...

sebesaq2 NERF, gila beso tv kat belakang.. haha !

FabricDecors berkata...

seronoknye dia dapat NERF tu:)

panggil je saya.... Diamieza berkata...

Salam, saya dah follow blog anda, sila follow blog saya ye..thankz

Korean Style Online berkata...

Cool, I love this. You really have a nice blog.. keep up a good work..feel free come to my blog  korean fashion online | korean fashion online malaysia | Malaysia Online Shopping have a nice day...

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL