Selasa, 16 November 2010

ADIAH...

Semalam balik kerja awai (5.00ptg) kerana nak terjah JUSCO nak mencari makanan utk anak aku bawa p majlis sambutan hari jadi kat skul dia dan sesuatu utk anak aku memandangkan peksa akhir tahun dia dpt no. 2... patut janji utk no. 2 "NO" adiah... tp sian gak tgk dia kena buli dgn aku buat latihan dan baca buku... pusing2 cari benda nak beli tu.. memandangkan tak dak idea...tiba2 aku jumpa benda alah ni yg mmg dia sangat idamkan... terus sambar satu... dah 'cuba, try, test' benda tu berfungsi dgn hokeynya.... p terjah Memory Lane utk balut plak... 5 kedai aku terjah tak dak satu pun kad Congratulation yg menarik mindaku dan sesuwai utk anakku.. so, bg kad yg setoet je la... inilah operasi rahsia... dah setel semua.. masuk barang dalam bonet kereta zassss p pikap dia...

Aku sampai2 je.. terus dia ulurkan benda alah ni kat aku... dengan sengih2 dia
kata... "Ini bunga utk Ibu"... aku tanya kenapa bg aku... dia kata "Danial sayang Ibu"... alahaiiiii biarpun bunga ntah mana dia kutip... cair gak la atiku... hehehe... anak abahhhh... psssttt abah tak pernah kasi bunga plastik ya nak... tak pa.. nanti belajar lain kat abah... hehehe



Dia balik je dari ngaji Quran... terus lari masuk bila nampak benda ini atas sofa... hehehe



Ucapan dari Ibu dan Abah... kena baca bg abih dulu baru leh buka...


So, inilah benda alah idaman beliau... keta control FLASH N DASH..

aku pun tak pernah tau... dia kata tgk kartun kat umah tok...


4 comments:

Cikgu Yus berkata...

amboi syok danial dpt keta kontrol noo...tahniah dr aunty yoni..err...mak danial bila nak blanja aunty lak nie..

AMIRZA-KRAF berkata...

Yoni : mai la sini... hehehe

umieliza berkata...

wah.. best tu.. tahniah denial

AMIRZA-KRAF berkata...

tqvm ibu ika... :)