Rabu, 6 April 2011

Hadiah...

Mei bakal menjelma tidak lama lagi... Mei memberi sejuta erti buat aku dan suami sementelah 1hb. Mei adalah ulangtahun perkahwinan kami... terasa pantasnya masa berlalu... sedar tak sedar sudah hampir 7 tahun kami melayari bahtera perkahwinan. Perkahwinan ni tentulah ada onak duri dan dugaannya... InsyaAllah sehingga ke hari ini kami sama2 menghadapinya... dari zaman mula2 kawin dulu bertiraikan kain batik di rumah sewa... ada ketika makan megi... smp sekarang sudah ada istana kecil sendiri.. walaupun masih makan megi tapi bukan kerana kesempitan RM macam dulu... Alhamdulillah... segalanya cukup orang kata.. cuma tak dak lebih... yang lebih tu la masih dicari dan semoga tercapai... hehehe... ada pengarang jantung buat penghibur hati... semuanya dilalui dengan tabah... kasih sayang yang dijalin dan dianyam semakin kukuh... Ehhhh... melalut lebih2 plak... sebenaqnya nak bgtau laki aku adiahkah aku seketoi benda alah di bawah ni utk adiah anibersari... hehehe laki aku sedia maklum aku adalah penggemar gadget2... dia kata dari beli ipon baik beli ipad... hmmmm apa2 je la... janji aku sukerrrrrrrrrrrr... tq tq tq tq..... dia adiahkan aku ipad 3G 32GB... dengan syarat aksesori aku kena beli sendiri... ada aku kisah... janji dpt ipad.... hiksssssssss... so, sekarang benda alah ni la jd teman baik aku no. 2 selain dr hp (yang jugak diadiahkan oleh encik somi sempena befday last year)... kehulu kehilir aku usung dlm sling beg aku... time kat umah berebut la dengan anak dan en. somi... hehehe pakat dok menciwi tak abih lagi...

5 comments:

amykimi berkata...

1 mei bday aku ...2 mei anibesari... tak tau la thn nie dpt hadiah apa... yg penting kasih sayang berkekalan sudah hehhehe

AMIRZA berkata...

amy : yaaaaa betoiiiii likeeee....

TiNiE berkata...

nakkkkk...iPad!

cik-af berkata...

k.miaza : pinjam boleh??hehe

AMIRZA berkata...

Tinie : hang dah ada ipon4....

Cik af : bolehhhhh mai sini....