Rabu, 29 Disember 2010

PLIZ DU NOT SPLIT...

Aku selalu memerhati dan terjumpa dengan makhluk2 yang suka sangat meludah merata2 terutama lelaki. Ntahla korang perasan @ tidak... tapi bersepah2 kan... aku sampai meluat tengok sikap dorang ni... berjalan pun meludah, naik motor pun meludah, berkereta pun meludah... ishhhhh
Kalu tak menyusahkan orang lain tu mebi la orang tak marah... meludah la di tempat yg betul... dalam longkang ke aku leh la eksep lg... ini tidak.. ko tgh tunggang moto... tetiba meludah... dahhhh kena kereta aku... haaaa setempek ko lekat kat pintu kereta kahak HIJAU... ayooooo aku lak kena cuci... siap tenyeh dgn kaki lagi sbb mana sanggup aku nak gunakan tangan... sekali tu aku p supermarket... dalam lif dok sembang p sembang mai... ayooooo kawan aku tegur ada "something" kat baju aku... ayarkkkkkkkk gilos geli wehhhh... yg ko pergi berkahak kat dinding lif tu pesal.... kena la aku p beli baju lain.. sib bek sales girl tu baik siap tlg ironkan sesiap... even itu peristiwa lama tp memberi kesan gak la pada aku...
Kelmarin aku balik keja.. drive sambil nyanyi2 lagu maher zain... tetiba terkujat... apek tua meludah dr atas moto dia.. hayooooo meludah plak tu ke arah keta aku... tensen wehhhhh.... kenapa la rakyat Malaysia ni mentaliti dia rendah sket bab2 kebersihan ni... tu belum masuk bab-bab pembuangan sampah la... apa la.... adoiiiiii

3 comments:

MissSecretary berkata...

aku geli... wekk... aku pun xsuka tgk org meludah merata2... selalu dok terbayang, klu sambil dok jalan tu, terkena kaki aku... eeeiiii

AMIRZA-KRAF berkata...

Kan.... tetambah tgh dok jalan2 jumpa atas jalan tar laaa... apa bala laaa... kadang2 atas tangga pun ada... geli tekak wehhhh...

Laxmi berkata...

sorry correction skit mie.. not split.. its SPIT.
aku pun pantang gaks.. awat takleh nak guna otak kah depa nih??? i hate it!!!